Известие

Collapse
No announcement yet.

Подробности около разни ремонти на 159

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
    Погледнете мотора за заключване на волана,напоследък има случаи на блокирал мотор,връща 12 в в бодито и затова може да гори бушона.
    Има резон в това обяснение. Ще изкараме буксата на моторчето и ще проверим какъв ще е резултата.
    Мен обаче ми се върти и една др мисъл в главата.
    Знаете ли как точно става гасенето на двигателя? Да не би да спира захранването на помпата за високо налягане и по този начин да спира подаването на гориво? Размишлявам в тази посока защото се опитвам да го свържа и с придърпването... Да не е нещо по ел. верига за управление на помпата?!
    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

    Comment


    • Така... докладвам:
      - Част от проблема се реши с почистването на буксата, която е за заключването на волана. Не сме я изтръгвали изцяло, защото през нея минава управлението и на разни други неща... В момента колата си пали и гасне без проблем, заключва се и се отключва. Единствен проблем остана алармата - тя пищи постоянно и не се изключва. Може би ще иска някакво разпознаване или обучение... не ги разбирам много.
      Важното е, че вече сме в движение
      AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
      Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

      Comment


      • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
        Така... докладвам:
        - Част от проблема се реши с почистването на буксата, която е за заключването на волана. Не сме я изтръгвали изцяло, защото през нея минава управлението и на разни други неща... В момента колата си пали и гасне без проблем, заключва се и се отключва. Единствен проблем остана алармата - тя пищи постоянно и не се изключва. Може би ще иска някакво разпознаване или обучение... не ги разбирам много.
        Важното е, че вече сме в движение
        Използвай ФЕС за алармата. Тя ти е част от боди компа
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
          Погледнете мотора за заключване на волана,напоследък има случаи на блокирал мотор,връща 12 в в бодито и затова може да гори бушона.
          Mury както разбра вече не разбирам от тоци ама от напрежение няма как да изгори предпазителя
          П.П: там със стъпково моторче или соленоид е заключването - че БМВ-тата много страдат от проблем с този модул и струва една торба пари

          Comment


          • Първоначално публикувано от daskaloff Покажи съобщение
            Mury както разбра вече не разбирам от тоци ама от напрежение няма как да изгори предпазителя
            П.П: там със стъпково моторче или соленоид е заключването - че БМВ-тата много страдат от проблем с този модул и струва една торба пари
            Има и още как,когато е високо напрежение,и не е изчислено като ампераж за бушона...................

            ---------- Post added at 07:29 ---------- Previous post was at 07:28 ----------

            Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
            Така... докладвам:
            - Част от проблема се реши с почистването на буксата, която е за заключването на волана. Не сме я изтръгвали изцяло, защото през нея минава управлението и на разни други неща... В момента колата си пали и гасне без проблем, заключва се и се отключва. Единствен проблем остана алармата - тя пищи постоянно и не се изключва. Може би ще иска някакво разпознаване или обучение... не ги разбирам много.
            Важното е, че вече сме в движение
            Такаааа,начи тряяя почерпиш,иначе не е лошо да свалите мотора/знам че е шибано/и да видите дали работи адекватно,приятел колега в бранша,вече се е сблъсквал с две коли с такъв проблем.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • а това високо напрежение от къде ще дойде - при положение, че след предпазителя трябва да имаш диод ( казвам че трябва, но магнет марели може и да са го пропуснали )....

              Comment


              • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Има и още как,когато е високо напрежение,и не е изчислено като ампераж за бушона...................

                А дали не връща обратно напрежение и затова да се получава претоварването. Че много индукции станаха, а релетата в колите нямат защитни диоди, ако не са част от електрониката, а входовете на ЕКУ-та са яко защитени
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  А дали не връща обратно напрежение и затова да се получава претоварването. Че много индукции станаха, а релетата в колите нямат защитни диоди, ако не са част от електрониката, а входовете на ЕКУ-та са яко защитени
                  Aми Цецко,аз това казах по-нагоре,ма ти пак не си прочел всичко,връща обратно напражение от мотора на волана

                  ---------- Post added at 11:11 ---------- Previous post was at 11:10 ----------

                  Първоначално публикувано от daskaloff Покажи съобщение
                  а това високо напрежение от къде ще дойде - при положение, че след предпазителя трябва да имаш диод ( казвам че трябва, но магнет марели може и да са го пропуснали )....
                  Ники,като знам вие как правите таблата на Пежата/да не се обидиш сега ей/,нищо чудно Марели да са забравили да сложат диод/все пак май унгарци правят таблата на Марели/ И вземи се откажи от тез лъвчета,сам разбра че не стават..........................
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                    Използвай ФЕС за алармата. Тя ти е част от боди компа
                    Добре!
                    Само, моля те, ако може да ми разясниш абревиатурата на това ФЕС, че на мен нищо не ми говори. С други думи - обясни ми го като на прост човек , че съм много на Вие с електрониката...

                    ---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:40 ----------

                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение

                    Такаааа,начи тряяя почерпиш,иначе не е лошо да свалите мотора/знам че е шибано/и да видите дали работи адекватно,приятел колега в бранша,вече се е сблъсквал с две коли с такъв проблем.
                    Ами да почерпя бе Танасе, защо да не .
                    Стига само като имаш път към нашия край (а научавам, че от време на време наминаваш насам) да вземеш да се обадиш.
                    Но пък от своя страна все още чакам обещаното от теб инфо за температурния датчик на външната температура - щеше нещо да гледаш в и-лърн'а?!

                    Благодаря на всички отзовали се!
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • ФЕС- FiatEcuScan
                      http://fiatecuscan.net/
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment




                      • Относно автомобилните релета....... релето може да няма диод в него ( по евтини са) ... но на Бодито има в паралел сложен диод.... и този диод е да пази управляващия транзистор.... и даже и да ги няма напрежението което се връща е с много висока енергия за малко време и няма как да падне предпазителя от него...
                        Mury - таблото на 159 е VDO ( Siemens) а боди-то е Магнет Марели, а ние от 307 нататък за Пежо рядко правим табла ( за пример на 308 таблото е Магнет Марели ) но странични кори на 159 на вратите са наши, а май и седалките...
                        и относно пежата - съмнява ме и че 159-ка няма да издържи да моето темпо ( а пежака изкара 170к без проблеми - но след 170к стана страшно )

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                          Добре!
                          Само, моля те, ако може да ми разясниш абревиатурата на това ФЕС, че на мен нищо не ми говори. С други думи - обясни ми го като на прост човек , че съм много на Вие с електрониката...

                          ---------- Post added at 08:43 ---------- Previous post was at 08:40 ----------



                          Ами да почерпя бе Танасе, защо да не .
                          Стига само като имаш път към нашия край (а научавам, че от време на време наминаваш насам) да вземеш да се обадиш.
                          Но пък от своя страна все още чакам обещаното от теб инфо за температурния датчик на външната температура - щеше нещо да гледаш в и-лърн'а?!

                          Благодаря на всички отзовали се!
                          Tърсих,но май нищо не открих,само разбрах че датчика на огледалото май участва във определянето на времето на подгрев,само тва.Ако идвам към твоя край,ще звънна,имам приятели там,но не съм ходил отдавна........

                          ---------- Post added at 12:08 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

                          Първоначално публикувано от daskaloff Покажи съобщение
                          Относно автомобилните релета....... релето може да няма диод в него ( по евтини са) ... но на Бодито има в паралел сложен диод.... и този диод е да пази управляващия транзистор.... и даже и да ги няма напрежението което се връща е с много висока енергия за малко време и няма как да падне предпазителя от него...
                          Mury - таблото на 159 е VDO ( Siemens) а боди-то е Магнет Марели, а ние от 307 нататък за Пежо рядко правим табла ( за пример на 308 таблото е Магнет Марели ) но странични кори на 159 на вратите са наши, а май и седалките...
                          и относно пежата - съмнява ме и че 159-ка няма да издържи да моето темпо ( а пежака изкара 170к без проблеми - но след 170к стана страшно )
                          ОК Ники,съгласен съм с теб,а и няма да споря по тази тема,ти все пак се занимаваш с тва.С очите си обаче съм виждал на 2 147-и изгорял контролер за мигачите,заради лоши връзки и късо съединение в крушката.................

                          П.С.За корите и седалките може да са ваши,аз имам оплакване към тях,но ще ти кажа като се видим
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment




                          • мигачите и светлините се правят с чипове вече BTS5030 или BTS5080 или некой сходен, а не с релета ( а звука от релето се прави с говорителче и от процесора) а на чиповете си пише Short-circuit detection и т.н. - ама не винаги сработват както трябва...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от daskaloff Покажи съобщение
                              мигачите и светлините се правят с чипове вече BTS5030 или BTS5080 или некой сходен, а не с релета ( а звука от релето се прави с говорителче и от процесора) а на чиповете си пише Short-circuit detection и т.н. - ама не винаги сработват както трябва...
                              Знам бре човек,2 147 сме направили с нови контролери,обаче Фиатите например/за Добло знам 100 %/ са с релета,а не с контролери,явно е по евтино За звука обче не съм съгласен,поне при 147 си идва от реле
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • :P

                                може...... ако е преди 2004-5-та.......
                                най голямата простотия която сме виждали - клиента иска автентични звук от реле - слага едно реле което само да цъка без да комутира нещо а за звук.... а самите мигачи са през чипове....

                                Comment

                                Working...
                                X